KWALITEITSPROCEDURES

Woonzorgcentrum Den Bogaet biedt in een collectieve woonvorm individuele huisvesting en zorg aan. De zorg wordt verstrekt op basis van kwaliteitsprocedures. De medewerkers van WZC Den Bogaet werken onafgebroken aan de kwaliteitsverbetering van onze dienstverlening en dit zowel op vlak van onthaal, menselijkheid, verzorging, ontspanning en restauratie.

Met inspraak van de bewoner en in samenwerking met ons multidisciplinair team, bieden wij de gepaste zorg aan. Openheid en een transparante communicatie liggen voor ons aan de basis van een goede samenwerking. Een samenwerking met zowel bewoners, familieleden als medewerkers

Dankzij een periodiek overleg met deze verschillende partners, bieden wij ruimte voor communicatie en wederzijds overleg.

MEER WETEN?

ONTDEK ONZE HEDENDAAGSE VISIE OP WONEN EN WERKEN

ONTDEK ZE HIER!

SUCCESVERHALEN

Mr Joseph heeft een grote passie voor schilderen. Op zijn kamer had hij niet zoveel plaats om al zijn schildermateriaal klaar te zetten en zijn collectie schilderwerken te bewaren. Het team en directie hebben voor een schilderruimte gezorgd voor mijnheer. De schilderijen worden binnen het WZC tentoongesteld.

Na de coronacrisis heeft het team en de directie er mede voor gezorgd dat mijnheer boven water is gekomen.
Mr Joseph zegt dat hij herleeft. En het resultaat van de schilderijen is prachtig!

Mr Etienne verblijft sinds enkele maanden in het WZC. Hij helpt steeds mee voor het gezellig inrichten van het WZC en het organiseren van activiteiten. Een prachtige samenwerking tussen de bewoners en de medewerkers.

Zowel de bewoners als de medewerkers voelen zich THUIS in het WZC!

Wij hebben een mascotte binnen het WZC Xina genaamd. Xina is een hond van een bewoner en loopt graag rond in de grote tuin van het WZC. De bewoners vinden het gezelschap van Xina fantastisch!